Re: elektroměr, počet impulzů

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pátek Prosinec 30 19:30:50 CET 2016

Ahoj Petre,
jestli chces udelat to co myslim, ze chces, tak budou CEZaci skakat metr
vysoko :-(

S0 pripojeni dovoli pres jakysi zbytecny a drahy bazmek
a davani cehokoliv na elektromer berou jako cizi zarizeni v merene casti

Aspon to mi rikal soused cezak :-(

"rozumne" reseni je bud sve proudove trafo ve svem rozvadeci a merit si to
po svem, nebo druhy elektromer rovnez ve svem rozvadeci

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz