Cidlo CO2

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 29 20:34:32 CET 2016

On Thu, 29 Dec 2016, jurp wrote:

> Udavano v objemovych procentech
> Nasavany vzduch ~0.03% CO2 (pocitejme s cistou 0)
> Vydechovany  ~ 4%
>
> Spotreba vzduchu dle zateze:
> klid    8-10l/min == 0.32-0.4l CO2/min
> chuze  15-20l/min
> rychla chuze  20-30l/min
> stredne tezka prace  30-40l/min
> tezka prace  40-50l/min
> extremni zatez  50-120l/min
>
> Ty zbyvajici si uz dopocitate.

Diky za data. Vychazi mi to ze pri spanku a spotrebe 10 l/min a pri
cilove max koncentraci 1000ppm CO2 bych mel vetrat asi 40 l/min abych
to naredil na 1/4, takze pro noc (8h) a osobu by bylo treba v loznici
vymenit aspon 20 kubiku vzduchu, respektive nejaky ventilator co udela
tak 2.5 m^3 za hodinu . To je realizovatelne i malym ventilatorkem
a tipnul bych si ze skvira v okne na vetracku udela to same. A ztrata
vlhkosti pri tehle vymene odpovida zhruba tomu co clovek sam vydycha.

Mozna ze p. Vicek vetra nejak moc kdyz ma problem se suchem :-)