Cidlo CO2

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 29 19:31:31 CET 2016

Já třeba bydlím v posledním patře v 8 patrovém paneláku a mám asi opačný
problém. Celým domem prostupuje teplo a vlhkost a to se valí nahoru i po
fasádě.

Takže pokud v zimě nevětrám tak mám be problémů 50% vlhkosti a na oknech
a rámech se sráží voda. Podle toho jak při velkých mrzaech vzniká led v
mezerách mezi rámem a křídlem okna, tak je v bytě asi přetlak, který
žene vlhkost ven z bytu přes okna. Pokud zapnu ventilátor na wc tak se
vytvoří podtlak a tvorba ledu se razantně omezí. Jediné místo kudy může
vzduch do bytu jsou vchodové dveře, vypnutý ventilátor, drobné
netěsnosti kolem okna a prostup přes stavební materiály. Kupodivu při
vypnutém ventilátoru neproudí vzduch přes něj do bytu.

Takže větrám abych snížil vlhkost, akvárko a jiné zvhčovače nemám.
Větrám krátce intenzivně.

Každopádně pokud někdo uděláte takové noční "ložnicové" měření, tak to
prosím publikujte, zajímalo by mne to.