VMware licence

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 29 12:08:23 CET 2016

Takový CPU jsou levný právě kvůli malýmu počtu jader. Na nějakou větší virtualizaci se naprosto nehodí. Z toho samozřejmě těží domácí uživatelé, kteří si díky tomu můžou dovolit virtualizovat a naprosto to dostačuje. Dokonce by měly existovat i drivery pro soft raidy, že se pod VMware tváří jako hw raid, to je další užitečný krok, protože hw řadič kolikrát stojí jako zbytek celé sestavy.