Cidlo CO2

pyjan pyjan na tiscali.cz
Středa Prosinec 28 22:37:11 CET 2016

Je mi Tě docela líto. Při 20% r.v. se z nábytku, podlahových krytin
atd.  uvolňuje formaldehyd, ze stavebních materiálů další chemikálie a
radon, takže máš docela toxickou vzdušninu (taková plynová komora, která
není cítit - pes by asi říkal něco jiného). Co se nejdřív zaměřit na
tyto sajrajty, než se začneš zabývat banalitou CO2. Vem si, kolik CO2 je
v perlivých nápojích.