Cidlo CO2

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Prosinec 28 20:06:02 CET 2016

Ten článek je zajímavý, v podstatě píše, že by se většina národa měla ve
spaní udusit :)

Co mne překvapilo nejvíc, je věta "Toho lze dosáhnout v případě, že výměna
vzduchu v obývané místnosti bude cca 25 m3/hod. na osobu." Nějak si takový
průtok nedovedu představit, spíme v ložnici dva, takže padesát kubíků za
hodinu, hmmm, asi se odstěhujeme někam do tunelu, tam by se to za přispění
projíždějícího vlaku asi dosáhnout dalo.

Vzhledem k tomu, že do dané problematiky nevidím, ale vidím tam tuhle (podle
mne) hrubou faktickou chybu, značně to snižuje důvěryhodnost celého článku,
alespoň v mých očích.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: AZe
To: HW-news
Sent: Wednesday, December 28, 2016 4:30 PM
Subject: Re: Cidlo CO2

Mohu potvrdit, že koncentrace CO2 se v uzavřené ložnici s těsným oknem
zvyšuje krátce po půlnoci nad 3000 ppm.
https://www.novinky.cz/bydleni/nemoci-nemovitosti/338241-v-malem-byte-se-muzete-dusit-i-bez-ciziho-pricineni.html
Měřeno tímto https://obchod.klimafil.cz/p/483/detektor-co2-a-alarm-zg-106
Nevýhodou je rozsah jen do 3000 ppm.