Cidlo CO2

pyjan pyjan na tiscali.cz
Středa Prosinec 28 16:41:04 CET 2016

"Zkažený" vzduch je především způsobem totálním nedostatkem záporných
iontů O2, které jsou biologicky aktivní. V hermetizovaném obydlí,
klimatizované přes filtrační jednotky absolutně záporné ionty schází, do
bytu je vháněn "mrtvý" vzduch. CO2 je až někde na posledním místě někde
hodně daleko.
Dalším  problémem je saturace prostředí VF energií, která je silný
mutagenní faktor, vyvolávající zhoubné bujení - rakovinu.

Problém CO2 je k smíchu, k tahání peněz z nevzdělaných hlupáků. Všichni
dobře ví, že nejlépe se spí při přiměřeně otevřeném okně.