Re: HCMOS hradlo jako vysílač RS422

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Prosinec 27 20:02:56 CET 2016

To je ještě není vyloženě nebezpečné ... já jsem viděl, nejen to ale i pracoval s prodlužovačku, která sice byla
trojkulíková, ale propojena dvouvodičově a ještě byla pravá zdířka byla propojena s ochranným kulíkem na druhém konci (to
jest ochranný kulík na vstupu a pravá zdířka na výstupu nebyly zapojeny). Zhotovitel byla již nemladá osoba, která zamrzla
v dvoužilovém rozvodu s vědomím, že fáze je vždy vlevo. Dost nadával, když jsem to s vyděšeným výrazem rozpůlil sekerou
(nic vhodnějšího jsem po ruce neměl).

Přiznávám, jsem změkčilý zbabělec.