Powerbanka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 27 19:04:15 CET 2016

Hmm, tak já za celoroční městské cyklisty to vidím tak, že je kolem
spousta individuí, kteří auto odstaví na cyklopruhu (když už náhodou
někde nějaký je), nebo aspoň v jednom z pruhů na 4-proudovce.
Takže pak i my cyklisti musíme po té 4-proudovce kličkovat, a to ne
proto, že by nás to nějak zvlášť bavilo, ale protože to jinak nejde.
Oni ti šoféři si myslí, že když tam odstaví a nahodí 4 blinkry, tak asi
mají nějakou výjimku, něco jako třeba prezidentská kolona.
A že je to v běžném provozu zhruba co auto to 1 pasažér asi ani
nemusím dodávat.

PL