Re: HCMOS hradlo jako vysílač RS422

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 27 17:01:20 CET 2016

 27.12.2016, 16:49:25

Jistic, nebo i pojistka, je tez nezbytnou soucasti ochrany pred
nebezpecnym dotykem nezivych casti, odpojenim od zdroje, v soustavach
s nulovanim nebo zemenim. Proste, kdyz se neco "prosvihne" na kostru,
tak to vyhodi jistic. Podminkou je dostatecne mala impedance proudove
smycky.
Vyhodou proudoveho chranice, ktery je jen doplnkovou ochranou, je, ze
diky cca 1000x vetsi citlivosti, nepozaduje tak nizkou impedanci
proudove smycky a slouzi i jako ochrana pred nebezpecnym dotykem
zivych casti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz