Re: HCMOS hradlo jako vysílač RS422

Úterý Prosinec 27 16:33:47 CET 2016

Dne 27. prosince 2016 16:20 Jiri Foldyna <jiri.f na foldynovi.cz> napsal(a):

> Dobrý den,
> možná nejsem úplně v obraze, ale mám zafixováno, že jističe se používají (a
> dimenzují) jako ochrana vedení před přehřátím zkratovým proudem. Průměrný
> člověk totiž obvykle vybavovací proud jističe nepřežije.
> Na ochranu před zabitím používám proudový chránič...
>
> jf

...a izolaci. Původně tam byly tyhle pojistkové objímky:

http://uvp3d.cz/drtic/wp-content/uploads/2014/07/UvP_ELEKTRO_EL3_001.jpg

Na kterých není nic špatného, pokud nejsou rozštípané na kusy a
omotané průhlednou lepenkou, aby to aspoň nějak drželo pohromadě.

Když jsem tu poslepovanou drť vyměnil za plastovou rozvodnici s
jističi, jednak to nevypadalo jako bolavá noha a druhak na to mohl
kdokoliv sahat bez obav, že ho to kopne.

P.K.