Powerbanka

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 27 16:20:46 CET 2016

 27.12.2016, 16:12:23

Vsichni psi, co se mi zatim podarilo potkat, bud meli alespon zbytky
pudu zebezachovy a nakonec uhnuli, nebo se mi podarilo, je objet.
Tedy, z me strany, stacilo urcite zpomaleni.
Ovsem pes na voditku, ktery s oblibou jde na opacne strane cesty, nez
jeho pan, to je jina. Objet to nejde a pes netusi ze voditko je
prekazkou, takze sam neuhne. Nezbyva nez cekat, nez pan psa privola
ci pritahne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz