Powerbanka

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Prosinec 27 08:58:29 CET 2016

V jedné knize, tuším, že to byl Piers Anthony, "Se zamotaným vřetenem",
šel hlavní hrdina k Matce přírodě. Došel k jezeru, které musel
přeplavat. Když začal plavat, ohrožoval ho nějaký člověk na kajaku a na
závěr ho málem přejel nějakej maník na motorovém člunu. Další  úsek
cesty jel na kole a motal se mu tam chodec a málem ho přejel chlapík v
autě. Poslední úsek cesty jel autem a zavazeli mu tam chodci a cyklisti.
Když došel k Matce přírodě, tak ta mu řekla, že to byla zkouška a vždy
to byl jen on sám(ve všech třech podobách). Pokud by neměl dostatek
pokory a tolerance, zabil by se když se potkal coby plavec a řidič
člunu, případně v dalších situacích.

Když tady vynášíte soudy o cyklistech, zkuste se zamyslet nad tím jak
byste se ve stejné situaci chovali na druhém dopravním prostředku. Zažil
jsem spoustu arogantních lidí, bez ohledu na to, na čem zrovna seděli
nebo v čem jeli.

Petr

PS Na kole prakticky nejezdím.