Powerbanka

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Prosinec 26 15:27:41 CET 2016

Ja obvykle planujem trasu vopred v comkolvek a potom ju nahram do
turistickeho Garminu. V terene sledujem len trasu, co je vzhladom na
slabnuci zrak vyhodne.

Spominam, ako sa ma cyklistka v lese v Ceskej Kanade pytala, ze kde
sme a ja jej odpovedam, ze neviem, lebo len sledujem fialovu ciaru. :-)

U mna je ale planovanie dolezite aj preto, ze celodennu trasu musim
ukoncit v mieste startu, kde som ubytovany. Preto treba naplanovat den
tak, aby bol optimalne vyuzity. Bajkeri urcite potvrdia, ze dlzka
trasy az tak vela nepovie. Velmi dolezite su nastupane vyskove metre a
druh terenu. To sa z papierovej mapy odcita tazsie, ako z digitalnej.
IK