Powerbanka

Neděle Prosinec 25 22:58:40 CET 2016

Jak to tak ctu, tak myslim, ze nejlepsi by bylo pouzit k navigaci navigaci a ne
mobil. Muj stary Garmin (60CSx) vydrzi na dve Eneloopy dva dny turistiky, novejsi
modely pry i dele, kdyby se tam daly "obyc" alkaliky tak jeste dyl. Daji se do nej
nahrat vygenerovane mapy z OSM [1], ty jsou zdarma a pro cyklistiku i pesi turistiku
dobre (tedy aspon co jsem osobne zkusil - CR, SR, Nemecko, Rakousko, Slovinsko, jak
to Bulharsko to nevim ale pokryte je). Do novejsi rady Garminu se daji nahrat i mapy
rastrove =naskenovane, vyfocene (to jsem ale osobne nezkousel, nemam novejsi).

D.O.

[1] http://garmin.openstreetmap.nl/