Powerbanka

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Prosinec 25 21:23:16 CET 2016

Samozřejmě to třecí, co šmrdlá o plášť naprosto vylučuji.
Tohle se mě se hodně líbí, ale...
https://www.azub.cz/son-28-dynamo-v-naboji-pro-kotoucove-brzdy/ -
460gramů, můj aku - 11,1V/4000mAh / 315gramů. Také, jak jsem psal na
úvod, potřebuji to jednorázově v květnu, kdy příště je ve hvězdách, a
tak ta investice se mi zdá neúměrná. Abych předešel návrhům, že jsou i
levnější, ano vím, jsou, ale už horší parametry, a hlavně jde o ložiska.
***
     >Ja bych spis vypnul mobil a nechal ho jen pro pripad nouze...
     >Jinak nejucinnejsi by IMHO bylo koupit dalsi aku do prislusneho
mobilu. (pokud je vymenna)

Tak, kam jedem, je stejně pokrytí signálem minimální, takže mobil bude
prakticky stále v režimu letadlo, xperia Z3C, vodotěsná, baterka
nevýměnná.
***
     >Jenze bez mobilu to dneska nejda. Teda jde, ale jedna oblast
papirovych turistickych map stoji 100 - 200 Kc. A pokud si zrovnna
vyberete cil na rozhrani vice map, tak se vikend     >pekne prodrazi.

Pro Rodopy, kam jedeme, je zde mapa jediná (tedy je ještě jedna, ale
dostupná už prý nikdy nebude), takže ten mobil je taková rozumná
varianta. Zvlášť, když Mapy.cz jsou kupodivu docela slušné i pro
Bulharsko. Na pc se dají trasy dobře naplánovat a uložit, pak jsou
přístupné i z mobilu.

Vladimír