Powerbanka

Neděle Prosinec 25 16:26:45 CET 2016

Teda do čeho všeho jde dát ardurino ... a nesežere to ardurino baterky
dřív, než z toho začnete nabíjet ten mobil? Taky jsem si dělal
powerbanku. Už pár let tady mám tišťák na druhou verzi, v té první jsem
musel bliknout světlem, aby se probudil měnič pro nabíjení mobilu. Nějak
jsem předpokládal že na datových drátech se po připojení k mobilu objeví
nějaké napětí a nic tam nebylo. Jsou tam paralelně dvě baterky 16850,
nabíjí se to z počítače z USB. Jediný problém je, že na jedno připojení
se baterka 5 Ah nedá nabít úplně, protože MCP73113 má nějaké časové
omezení, které nejde vyřadit.

Anděl