Powerbanka

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Prosinec 24 02:01:11 CET 2016

 24.12.2016, 1:05:28

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Vladimír napsal:

> Dobrý večer, využiji předvánočního klidu a požádám o radu či názor.
> Na jaře se chystáme na delší výlet kolový, cca 14 dnů v Bulharských
> Rodopech, a jeví se potřeba, aby ten čas vydržel i mobil, samozřejmě
> pouze v režimu navigace. Vzhledem k tomu, že civilizaci nemusíme pár
Nevim, co mate za mobil, ale ten muj (soucastny i predchozi), je v
rezimu navigace hodne rozezranej, tj. vycucne baterku za par h.
Takze predevsim klasickou, papirovou mapu a navigaci z mobilu, jen v
pripade nouze.

> dnů vůbec potkat, s nějakým nabíjením ze sítě počítat nemohu.
> Tedy energie do kapsy. Uvažuji o dvou možnostech:
> 1. nějaká hotová megabanka. Číňan má i prázné futrály s elektronikou, např.
> https://goo.gl/A449bx na pět článků 18650. Ale mám strach z kvality
> a spolehlivosti těch článků. Což ostatně  platí i pro power banky
> koupené u místních prodejců. Někde jsem viděl test, a nebyl příliš
> potěšující. Kromě renomovaných značek, tam se totéž týkalo ceny. Moc
> za to nechci platit, kdoví, kdy to bude potřeba příště.
clanky bych koupil vlastni, nejake kde je kapacita potvrzena
uzivatelskym testem, treba https://www.fasttech.com/product/2204403

 > 2. mám v modelářském kufru pár velmi slušných akumulátorů a tak
> bych je mohl využít. Čínan má spoustu různých dc - dc modulů,
> https://goo.gl/6rLSPV ale i samotné elektroniky i z displejem https://goo.gl/w5nFzv
> S tím by neměl být problém něco zbastlit, takže se velmi kloním k této variantě.
> Máte někdo zkušenost s něčím podobným, jaká je skutečná účinnost
> těch měničů (někde uvádí 97%, to je asi blbost), jak by jste to řešili?
 jestli powerbanku nebo jen modul spinaku, je IMHO spise vec vkusu.
 Nicmene, ja bych display nepovazoval za az tak zasadni vec.