Powerbanka

Marek Coufal marouncz na gmail.com
Pátek Prosinec 23 21:14:33 CET 2016

já bych využil té 2. možnosti, protože víte, jakou ty akupaky mají
skutečnou kapacitu, použil bych nějaký običejný dc dc měnič, jejich
účinnost je kolem 90%. a kolika článek je ten akupack? pokud by to byl 1s,
tak by šlo využít tp4056, nebo něco podobného, ale pokud ne, tak by asi
bylo nejlepší mít modelářskou nabíječku s balancérem.
Marek