Re: Prodloužení životnosti žárovek

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 22 12:21:02 CET 2016

Moje zkušenost není s lucerničkami, ale s klasickými elektrickými svíčkami na stromeček. Během prvního roku (tady asi tří týdnů provozu) jsem vyměnil téměř polovinu žároviček. To ještě byly barevné a docela obtížně se sháněly (to byl asi rok 1980). Zato ale byly k dostání žárovičky stejných parametrů ale čiré, z produkce Philips. Tak jsem je koupil na kompletní výměnu a k tomu 4 ks rezervní. Ty rezervní máme stále uložené v sáčku. Věřte nevěřte, stromeček svítí každý rok a neodešla ani jedna žárovička. A opravdu to není provokace, ale já bych se podíval po něčem kvalitnějším. No jo, ale existuje ještě dnes něco v této kategorii?
(Jen doufám, že v polovině ledna nebudu tohoto příspěvku litovat.)

Král