OT Pismenkove znamky

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Středa Prosinec 21 12:27:13 CET 2016

Uznal jsem chybu ze me pri hledani nenapadlo ze je dulezity je i rok.

Stejne to dopado tak ze mi dnes psala pani vedouci tymu filatelie email bez subjektu ze jedna ze znamek neni (i kdyz na webu byla skladem) a ze mi posle jine taky s pismenkem :-)

Vsimnete si taky ze jsem od zacatku nepsal mail ve stylu ze posta je na nic atd ...

Krasny den

Pavel

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hwnews konference
Sent: Wednesday, December 21, 2016 10:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Pismenkove znamky

No jestli jste si nevsiml tak:

1) je to filatelisticky web a filatelisti holt nemaji E jako E - kupodivu jim zalezi i na detailech, ktere bezny spotrebitel nepotrebuje

2) v tom formulari staci zada vsechny roky a nominal E a skladem a vyplivne to minimalne dve Eckove znamky, ktere lze objednat

Ja take necekam moc, ale jistou orientaci v pouzivani internetu ano...

RV