Re: pomoc s identifikací smd součástky

soteza soteza na soteza.cz
Středa Prosinec 21 10:28:39 CET 2016

Děkuji za radu, ale kde to najdu. Seznamů s kódy smd jsem našel mraky,
ale s označením RF je tam toho vždy víc. Kde a jak správně hledat ať
příště zbytečně neotravuji?

MZ

Dne 20.12.2016 v 20:58 Tom Meinlschmidt napsal(a):
> imho 2SA1037. tech tecek za RF si nevsimat, je to ‘sarze’
>
> tm

/S pozdravem,/

Zapletal Martin

*Kamerové, zabezpečovací, docházkové a přístupové systémy, vývoj
software a hardware, tarifikace a nahrávání telefonních hovorů,
telekomunikační a výpočetní technika.*

*

/Korespondenční adresa/: *Jana Zrzavého 8, Prostějov, 796 04*

/Fakturační adresa/: *Kachlíkova 1, Brno, 635 00*

http: www.soteza.cz <http://www.soteza.cz> , e-mail: soteza na soteza.cz
<mailto://soteza@soteza.cz>

Mobil: +420 604 605 484

VoIP: +420 581 110 822