Re: ESP8266-01 a anténa

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Prosinec 20 16:25:43 CET 2016

Dobrý den,

Podle obrázků ESP-05 to tak vypadá, že mají anténu přímo na pin2. Ale
podle datasheetu
https://cdn-shop.adafruit.com/datasheets/ESP8266_Specifications_English.pdf
je na pin2 připojena cívka, kondenzátor cívka, a potom teprve anténa.
ESP-05 kupovat nechci. Mám tady několik ESP-01, takže to chci vyzkoušet
s ním, i kdybych ho zničil. Teď už je lepší kupovat rovnou ESP-12 NodeMCU.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora