FYI: HE3DA - vyroba uz zacina

Pondělí Prosinec 19 17:15:05 CET 2016

No někdy se podaří přijít na to, jak to dělat jinak, než to dělají
všichni ostatní. I když je fakt, že nanomateriály ve světě studuje
spousta lidí. Jestli jsem dobře pochopil, že současné Lion baterie mají
aktivní hmotu jen jako tenkou vrstvu nanesenou na nějakém substrátu (Cu
folie) a vlastně využití objemu aktivní hmotou je minimální, pak je mi
záhadou, proč mají ty baterky lepší poměr energie/hmotnost, než třeba Pb
nebo NiCd s kapsovýma elektrodama. U Pb je nějaká nosná konstrukce
(mřížka, trubičky) nacpaná aktivní hmotou a u NiCd jsou cca 1-3 mm
tlusté pásky slisované hmoty zapertlované mezi tenké plíšky se spoustou
malých dírek. Aktivní hmota tedy tvoří většinu hmotnosti (objemu) baterky.
Anděl