FYI: HE3DA - vyroba uz zacina

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 19 16:29:49 CET 2016

Ty patenty jsou přece normálně zveřejněné - třeba tady .
https://isdv.upv.cz/webapp/webapp.pts.det?xprim=1687987&lan=cs&s_majs=&s_puvo=Jan%20proch%C3%A1zka&s_naze=&s_anot=
Stačí zadat do databáze patentového úřadu jméno vynálezce Jan Procházka

Taky jsem ho už kontaktoval, ale konverzace byla velmi neurčitá...
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW