Cinske SSR ?

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Prosinec 19 15:53:36 CET 2016

Jinak odpovidal jsem Vladimirovi na cenu Omicrona.

Myslim si, ze srovnavam srovnatelne.
GAMA 1500D HF TIG   prave za tech 8177,-Kc
ma pripojku na plyn, a uvnitr ventil. Taktez ma HF zapalovani.
Ano, kde souhlasim, ze je slabsi, je zatezovatel.
Ma jen 100A/100%/TIG.

Proto si myslim, ze za tu snizenou cenu je to dobry kup.
Vedet to drive, asi bych sebe i sefa zlomil.

JURP

---