Cinske SSR ?

mach.w na seznam.cz mach.w na seznam.cz
Pondělí Prosinec 19 15:37:59 CET 2016

Ironicky bych odpovedel, srovnavate tak trochu nesrovnatelne :-)

GAMA 165 je MMA pouze s kabelem na obalovane elektrody a pokud chcete TIG
musite si dokoupit TIG kabel s horakem  a pak nejak slozite resit privod
argonu okolo inventoru, jak se resi ovladani argonu mi je uprimne zahadou.
Kdezto tady jde o "plnohodnotny" TIG kde plyn jde pres inventor a TIG horak
s kabelem a hadici je soucasti dodavky.

Dalsi vec je zapalovani oblouku , GAMA ma pro TIG pouze LIFT zapalovani kdy
musite wolframovou elektrodou skrtat o podlozku nebo svarovany materiál coz
elektrodu nici a pokud nepouzivate skrtci podlozku a nasledne navedeni
oblouku na misto svaru tak i snizuje kvalitu svaru v miste zapalovani
oblouku. Naproti tomu  Shark ma bezdotykove vysokofrekvencni zaplovani
oblouku.

Další veci je zatezovatel GAMA ma 100% při 95A a Shark pri 113A respektive
140A pres TIG.

Technicky SHARK by mel byt plnomost s IGBT, GAMA ma myslim, bezne MOSFETY.

Nevim zda se nekdy u nas Shark prodaval za 9000Kc jak tvrdi, ale cena 7000Kc
je zcela bezna a jak vidíte u prodejce na ali ani z Ciny to diky soucasnemu
kurzu a nakladum na dopravu není moc vyhodne. Troufnu si tvrdit, ze na trhu
v soucasnosti nenajdete srovnatelny strojek za 4500Kc.

Ja si ho nevybral, jen jsem nahodou narazil na cenu, ktere jsem neodolal, uz
jen proto abych to mohl rozebrat :-)