Cinske SSR ?

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Prosinec 19 15:22:31 CET 2016

Sice taky poporuji radeji cechy, ale cena je cena. Berme ceny s DPH.
U gamy jste na 8177,-Kc, a to tam nemate TIG horak, coz je dalsich
~2600,- Kc u jimi doporuceneho, nebo ~1500,-Kc ten nejlevnejsi
z levnych. Takze horko tezko se vleze pod 10kKc.

Jinak proti tomu obchodu nic nemam, kolega tam nakupoval a byl
maximalne spokojeny s pristupem.

Apropo, kde se to podarilo koupit za tech 4500Kc?

JURP

---