Cinske SSR ?

mach.w na seznam.cz mach.w na seznam.cz
Pondělí Prosinec 19 13:27:41 CET 2016

K memu prekvapeni, dnes dorazili SSR objednane 9.12.2016 v Shanghaii, 9 dni
celekm slusny vykon na postage free

Konkretne jde o SSR oznacene

Fotek SSR-40DA 40A

AC  24 - 380VAC, 40A

ovladani DC 3-32VDC

Po mechanicke strance, solidni provedeni s masivni zakladnou, celkova
hmotnost SSR 105g, zpracovani kovu i plastu bez vyhrad.

Po elektricke strance, terminaly jsou natolik masivni ze by zladly i 80A

Pri ovladacim napeti 3V je pro sepnuti treba 5,8mA, pro +5V a vice 7,3mA

Pro zatezi 250W jsem nameril ubytek 1,45V

Jedno rele jsem rozehral a uvnitr je BTA140-600 tedy 25A RMS.

Za 70Kc vcetne postovneho  , pro me idealni nakup , s tim, ze pujde o max 25
A jsem pocital, na veci jistene 16A idealni volba .

Zkratka spokojenost.

Jest mi dnes dorazil svareci invertor  MMA / TIG 150 HF http://
(http://goo.gl/7fKkRw)goo.gl/7fKkRw technicky jde o vyrobek  cinske firmy
Jasic  (http://goo.gl/7fKkRw)http://(http://goo.gl/VsN3Q3)goo.gl/VsN3Q3 ,
který se mi podarilo sehnat za 4500Kc , no nekupte to.

Chystam se pitvat i tento zahadny strojek a tak pokud bude zajem mohu
poridit fotky a poreferovat.

Mach