Re: Převodník RS232-USB

Neděle Prosinec 18 19:56:34 CET 2016

0 a +5V? Není tam náhodou +-5V? To by ještě bylo v pořádku. Vstupní
úrovně vám stačí +-3V. U mých DCF přijímačů mám napájení z linky (má být
minimálně +-5V), výstupní napětí je skoro o 1V nižší než napájecí.
Používá se to s nejrůznějšími převodníky USB/RS232 a nezaznamenal jsem
problém.
Ale pamatuju prehistorický převodník RS232/RS485 ještě na ISA sběrnici
(ze sběrnice byla deska jen napájená), který pak v novějším počítači
nešel. Taky měl na RS232 úrovně 0 a 5V, počítač XT měl rozhodovací
úroveň 0,7V.
Anděl