Re: Převodník RS232-USB

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Prosinec 18 19:11:22 CET 2016

Nějaký podobný mám asi 1.5 roku. Nikdy žádný problém na čemkoli od W2000
po W10 32bit i 64bit.

Ale neuvažoval jste spíše o převodníku RS232 na ethernet? Alespoň mě se
tato cesta velmi osvědčila. Teď používám
http://en.usr.cn/Serial-Device-Server/RS485-Ethernet.html Je to
dvoukanál, umí RS232 i RS485 současně, může být klient i server, umí
DHCP i DNS a umí konverzi z modbus-rtu na modbus-tcp. Už nevím, co by
mohl umět víc.

Martin Záruba