Re: Převodník RS232-USB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 18 18:29:57 CET 2016

W10 nepoužívám a nikdy používat nebudu (viz jejich Eula), takže konkrétně
zde neporadím. Na jiných Windows mám docela dobré zkušenosti i s
nejlevnějšímu CH340.

Ale proč píšu: u dnešních levných USB/RS232 převodníků není ani tak
problém s drivery, jako s tím, aby převodník skutečně používal správné
napěťové úrovně RS232. Šlo mi rukama několik levných převodníků
z poslední doby, a všechny to měly ošizené, výstupní úrovně jen 0V a +5V.

PL