Převodník RS232-USB

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Neděle Prosinec 18 18:07:38 CET 2016

Ahoj,

mam dojem, že se to tu před pár měsíci asi řešilo, ale nemůžu dohledat.
Můžete mi někdo poradit kabel - převodník USB na RS232, klidně ebay nebo u
nás.
Podstatné ale je, aby fungoval pod Win10 64bit.

Dříve jsem používal Prolific PL-2303, byl jsem s ním spokojen. Ale pod Win10
je to každou chvíli modrá smrt kuli ovladači.
Používám tento ovladač, s tím alespoň nějak funguje
http://www.ifamilysoftware.com/news37.html, jinak error code 10.
Co jsem někde četl, pak tyto 2303 mají právě ve Win10 problémy výrobce to
řešit nehodlá, tak nějaký jiný produkt s odzkoušeným čípem a ovladačem.

Díky.

Milan