Mini SIM -> nano SIM

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Prosinec 18 16:33:55 CET 2016

Ja som ju nestrihal, ale som ju obrusil na brusnom papieri. Bez
problemov. Aj hrubku som zbrusil, ale neskor som sa dozvedel, ze to
nie je treba.
Brusenie mi pripada na prvy pokus menej kriticky zasah v porovnani so
strihanim.