Re: Vstupní signál pro PA zesilovač

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 18 14:02:38 CET 2016

 18.12.2016, 13:56:34

Mam par znamych, co se motaji kolem profesionalni degustace kapalin s
obsahem etanolu. A ti, vcelku shodne tvrdi, ze chutova pamet je cca 14
dnu.
Jak dalece, je tento poznatek mozno aplikovat i na pamet sluchovou,
prirozene nevim, nicmene o dlouhodobosti sluchove pameti, mam dosti
znacne pochybnosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz