RE: Re[2]: Vstupní signál pro PA zesilovač

Josef Šíp sip na raab.cz
Neděle Prosinec 18 11:43:38 CET 2016

Dobry den,
budu rad pokud to nekde vystavite, opravdu bych to chtel vyzkouset.
Nikdy jsem neslysel spickove audio a vicemene pro radost jsem si udelal zesilovac + bedny.
Nerekl bych ze mam hudebni sluch ale rozdil mp3/flac je na tom opravdu slyset, nedokazu to popsat
ale ten flac je proste hezci :-)

J.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimír
Sent: Sunday, December 18, 2016 11:19 AM
To: HW-news
Subject: Re[2]: Vstupní signál pro PA zesilovač

Dobrý den, netroufnu si zacházet do, pro mne přílišných odborných termínů, abych nedostal od znalců po čumáku :o)).
Ale - před pár lety jsem byl ve studiu MeLiSSA u pana Holcnera. Chtěli jsme si poslechnout pár špičkových bedýnek 50k >. Jen tak, aby měl člověk srovnání. Před návštěvou říkal, že si máme vzít něco, co máme z domu naposlouchané, a co nám dobře hraje. Už nevím přesně, co jsme pustili, ale byla to hrůza. Pokud si dobře vzpomínám, tak říkal, že největší zkázou hudby jsou remastry, kdy se neblaze projeví snaha, aby to aspoň trochu hrálo ve všelijakých telefonech, empétrojkách a jiných srákotinách. Když se to pak pustí na slušném zřízení, je to neposlouchatelné. A to hlavní nakonec, když viděl naše zděšení, tak nám dal cd, vlastní výběr, které používá jako srovnávací. Ke zvláštní pozornosti pak doporučil Hotel California od Eagles. Je to Live, tedy pravděpodobně nahráno na "první dobrou".
Jestli budete mít zájem, tak to někam vystavím.

Vladimír