Re: Vstupní signál pro PA zesilovač

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Prosinec 18 00:35:49 CET 2016

Dne 18.12.2016 v 0:14 Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Fortissimo není nahlas, to je řev celého orchestru.
>
> Zkuste nějakou novější klasiku se syntezátory nebo e-kytarama. Prostě
> normální panoramatický mix pár nástrojů. Tyhle nástroje jedou v podstatě
> pořád naplno, jenom se do výsledného mixu ztišují.

Nerozumím.
Do opery nechodím na syntezátory nebo e-kytary, ale na smyčce, žestě,
bicí, harfu a lidské hlasy, které do výsledného mixu řídí dirigent.
Naživo, ne reprodukovaně, takže zkreslení reprodukčního řetězce se
nekoná. Přesto si při hlasitějších pasážích se sousedem nerozumím úplně
stejně, jako když doma poslouchám nahlas třeba Triumfální pochod z Aidy,
přitom mi to rozhodně necvičí s bránicí (ani v opeře, ani doma)...

jf