Re: Vstupní signál pro PA zesilovač

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Prosinec 17 23:57:51 CET 2016

Dne 17.12.2016 v 21:47 Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Problém je, že to zkreslení není slyšet jako samostatně, ale kazí zvuk.
>
> Pokud jste někdy zažili, že hudba je puštěná tak hlasitě, že vám pěkně
> cvičí nejen s bránicí a vy se přesto můžete spolu bavit, aniž byste se k
> sobě nakláněli, nebo zvyšovali hlas, jistě chápete, kam mířím.
>
> Ostatní, co toto doma nemají, tak to prostě nemůžou pochopit, že hlasitý
> zvuk neřve a je jenom hlasitý, že přitom slyšíte všecko okolo v podstatě
> normálně.
>
> A o tom to prostě je.
>
> Žádný tvar koule, pusťte to na plný kule a povídejte si normálně tichým
> [...]

Dobrý večer,

nechci být za kazišuka, ale nějak se mi Váš výklad nezdá být v souladu s
praktickou zkušeností. Nechám teď stranou reprodukovaný zvuk, protože je
klidně možné, že jsem to zatím "nikdy neměl OK". Nicméně v kamenné opeře
si taky při fortissimech nemohu normálně tichým hlasem povídat se
sousedem, protože si nerozumíme. Takže Vaše vysvětlení "je jenom
hlasitý, že přitom slyšíte všecko okolo v podstatě normálně" mi
nesouhlasí s odposlechnutou realitou.

jf