MECH: mig/mag napl CO2 spotreba ?

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Sobota Prosinec 17 22:40:42 CET 2016

K tomu Eurokonektoru - ta trubka kterou se do něj přivání plyn má na sobě
těsnící Okroužek, tam by vyklání nemělo vadit. Důležitější podle mě je, aby
to mělo dobrej kontakt a neuhořelo to postupně. Přece jenom 100A a víc už
není zrovna malej proud.
Se směsným plynem jsem to zkoušel u kamaráda v dílně - zásadní rozdíl - ono
to neprská a skoro nečmoudí. Možná časem, až najdu další místo kde skladovat
tlakové lahve - on i když člověk používá jenom ty malé (do 20l) tak CO2,
argon, hélium (na balónky), kyslík a acetylen zaberou docela dost místa a
nedají se jenom tak nechat volně povalovat.
A k tomu úniku - rozebrat hořák, ucpat a ze některé strany to natlakovat -
třeba pumpou na kolo. Pak se dá hledat netěsnost - buďto uchem, při vypnuté
svářečce (zapnutá je trošku hlučná), nebo jarovou vodu. Tady nejraději
používám nějakej přípravek na mytí oken - s takovou tou manuální pumpičkou.
Dobře se to stříká, je to po ruce namíchané a nenechává to zbytky.

Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Saturday, December 17, 2016 6:54 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: MECH: mig/mag napl CO2 spotreba ?

trubko_kulickou jsem prave na zacatku nastavoval, to tam jeste nebyl drat.
a celkem to sedelo i na budiku.
jeste je mi divny, ze je nejak vaklavej ten spoj eurokonektor s pripojenym
horakem .
jestli mi to nefuni nekde tam. mam utazenou tu prevlecnou matici, ale spoj
se stejne dost hejbe na vsechny strany(ne v miste prevlecenym pruzinou, ale
pod matkou).
stavim se v pondeli u choboly a osaham si pripojeni na jinych strojich.
puvodne jsem chtel smes argon/co2, ale tohle byla akce na komplet s co2, tak
jsem vzal "pro zacatek" co2.
spotreba u smesi by opravdu nebyla ono.
jeste rano odpojim lahev a zvazim, jak na tom je.
moje spotreba plynu se rozhodne ani trochu neblizi 8l/5kg :-).
cekal jsem zacatek horsi, tohle je zatim v pohode :-) svarinfo znam, ctu,
ale tady jsem myslel, ze to bude rychlejsi.
diky za info.
tomik.