Re: LED svítidla

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Prosinec 17 12:05:04 CET 2016

 17.12.2016, 11:58:30

Ja bych konec vaseho prispevku spise formuloval "byvaji lepe chlazene
a pri primerene davce stesti, to ani neni prilis casto potreba".
V duchu vyse zmineneho, bych se zajimal o konstrukci svitidla. Zda je
mozne (a jak obtizne a drahe) vymenit LED modul, popr. i prislusnou
elektroniku. Preci jen, svitidlo stale odmitam povazovat za spotrebak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz