Re: LED svítidla

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 16 19:32:33 CET 2016

Jestli jsem to dobře pochopil, tak tazatel nechce dávat do stávajících
žárovkových svítidel náhražky žárovek, ale chce koupit nová LED svítidla.
LEDky tam pak sice nejdou snadno měnit, ale na rozdíl od náhražek bývají
dobře chlazené, takže to ani není potřeba.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Kotlaba
Já mám v obýváku a v ložnici tyhle lustry
http://imgway.cz/s/3kb
původně na žárovky, u toho horního jsem žárovky postupně měnil za zářivkové
úsporky a nyní tam mám LED světla. Kupoval jsem je v různých akcích, chtěl
jsem jen, aby na obalech bylo že nahrazují 60W žárovky.
I v tom dolním lustru mám LED světla.
Nějak nevidím rozdíly.