Re: [OT] Utržená dvířka od myčky

Pátek Prosinec 16 14:49:47 CET 2016

Nevím jestli jsem úplně pochopil závadu. Prasknul pant, nebo západka co drží dvířka
zavřená, nebo netlumí otevírání?

U nás v práci myčka přestala pěkně otvírat a i malé otevření bouchlo dvířkama dolů,
po rozebrání se to opravilo snadno - tlumení dvířek v ní dělá tažné péro asi 20cm
dlouhé a půl metru špagátu přes kladku (v zavřeném stavu je péro víc našponované než
v otevřeném). Péro prasklo v očku na konci, takže jsem ho přidělal za první závit a
od té doby zase OK.

D.O.