RE: Vstupní signál pro PA zesilovač

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 15 15:41:26 CET 2016

Vše se odvíjí od toho, kolik do toho chtějí investovat kačáků.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of m.marusak na volny.cz
Sent: Thursday, December 15, 2016 2:37 PM
To: HW-news
Subject: RE: Vstupní signál pro PA zesilovač

Je fakt, že je ho staré bedny mají o trochu objem větší než je objem nových satelitů (subwoofery nyní nepočítám, on neměl žádné). Starý zesilovač sice 25 kg nevážil, ale tak něco přes 10 jo. A možná je těžší než ten stávající.

A je tedy nějaká rada, co jiného vhodného by si případně měl místo tohoto koupit? Ještě je jeden rozdíl mezi tím "starým" a novým. To staré je jeho osobní a to nové je organizace, která nějaké ty akce pořádá. Takže eventuální cesta není vrátit se k tomu sterému - něco nového prostě musí pořídit.

A omluva, že u původního dotazu chyběl podpis.

Martin M.

> Od: "Miroslav Draxal" <evik na volny.cz>
> Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 15.12.2016 13:02
> Předmět: RE: Vstupní signál pro PA zesilo

Jenom rychlá odpověď. Zatím jsem se nesetkal s koncákem, který neměl signalizaci LIMITeru, čili, když se rozsvítí červenám jede koncák na svůj max výkon. Pokud ho nevybudí do signalizace LIMITeru, tak nejede na plný výkon.

Ale mám tady ze svých zkušeností ALE. Docela bych pochyboval za tu cenu zesiku, jestli je to skutečně 1500W. Dneska se píše kde co. To platí jak o bednách tak o zesících. Ty bedny nikdy nebudou mít takové parametry, jaké píšou. To by byly v cenové kategorii nad 70000,-. Ty repra v bednách budou mít mizernou účinnost (malé magnety a průmery cívek).

Takže pokud kdysi měl starší , větší poctivé bedny s velkým obsahem litrů a kvalitní účinné repra, která se nedaly zatížit do výšin 1000W a zesilovač, který vážil 25kg ale měl výkon 2x300W/4ohmy, tak z této nové aparatury nikdy takový zvuk nedostane.

Míra