OT: vahy meri v librach, nelze prepnout

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 15 09:11:30 CET 2016

Tak než ji budete chtít vyhodit, tak zkuste to, co jsem dělal se
spínacími hodinami od Conrada před mnoha lety.
Byly ty spínací hodiny dokonce snad s DCF a měly tři žlutá tlačítka, ale
to je celkem jedno. Ono to šlo i s jinými.
Byly na tužkovou baterii a tak jsem vzal obyčejnou, ne alkalickou a už
dost vybitou baterii aby tam netekl velký proud
a strčil jsem ji tam na vteřinku obráceně. Otočil a hodiny běhaly jak nové.
Pamatuji na pana Krečmara z Vinohradské nemocnice jak po návštěvě u mne
večer na CB, které jsem měl úplně náhodou zapnuté,
jak říkal, že byl u jednoho blázna a ten ty hodiny opravil ani je
neotevřel. Tak nějak to bylo.
S panem Krečmarem jsem se pak stýkal mnoho let a hodiny šlapaly stále.
Jako poslední pokus bych tu léčbu šokem zkusil.
Jindra Polívka