Spínané zdroje v sérii

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Prosinec 14 13:53:04 CET 2016

Ahoj,

mám dva spínané zdroje, vstupy jsou zapojené paralelně, výstupy sériově:

Horní je nějaký noname, spodní je z odešlého notebooku HP z doby před
katováním kostů. Před spojením výstupů bylo na každém zvlášť 18.5
respektive 12V. Po spojení výstupů je na spodním 0V. Po rozpojení
výstupů stále 0V. Zatím neřeším, co odešlo. Ale zajímalo by mě proč.
Zdroje měly spojený PE s výstupem (horní drátem, spodní stíněním pod
PCB), oboje jsem odstranil. Ani u jednoho teď není PE zapojený, propojil
jsem jen L a N.

Otázka: co mohlo způsobit, že spodní zdroj (zřejmě) odešel?

V tuto chvíli by mě zajímaly nápady, na co se podívat. S experimentem
jsem skončil včera v noci a dle poučky o moudrosti v různých denních
dobách jsem šel spát. Dnes bych rád pokračoval.

Díky L.