Mrznouci server

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Prosinec 14 13:24:30 CET 2016

Supermicro neni trznice (BTW, muzes zkusit resit v ramci jejich zaruky), ale v dobe pred 4 roky byly problemy s kvalitou kondenzatoru ve vyrobnich sarzich bezne. Popis zavady mi na to take sedi: system pracuje OK, pokud je trvale v provozu. Pak staci na delsi (rozumej - nekolik dnu) dobu vypnout a po naslednem zprovozneni jsou nektere kondy v haji. Dobre tomu pomuze i lehke promrznuti nekde po ceste. Diagnostika je vcelku jednoducha, staci do servru dat nejakou vetsi zatez (par disku navic, kartu quadro). Pokud nejste uplny zacatecnik, pichnete kabel do IPMI a i po "zamrznuti" mate diagnosticka data k dispozici, co se deje. JM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Wednesday, December 14, 2016 1:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: Mrznouci server

Však psal, že všechno vyndal a zase vrátil... Tohle je přesně ten případ, kdy bych všechny konektory pošimral tím skleněným kartáčkem (na vyškrabávání chyb z pauzáku, jak jsem se tu dozvěděl). Je to abrazivní, ale tak akorát - a narozdíl od gumy to nezanechává mikrožmolky, ale jen ulámané chlupy, které se dají vyfoukat.

Pavel Kutina