Mrznouci server

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 14 08:50:31 CET 2016

Zdravim,

mame tu jeden 1U server, ktery bezel bez problemu asi ctyri roky v racku.
Ted ho prevezli nekam na pujceni a zrejme ho nekdo zkroutil a od te doby
zamrza...

Prohnal jsem ho testy pameti co jsou na linuxovem CD a pokazde bez
problemu. Nicmene pokud uz se mi podari doinstalovat nejaky system tak pak
zamrza naprosto nahodne a vicemene spolehlive. Zadna modra obrazovka - nic
- proste zmrzne obraz a konec - jedine hardreset.

Premyslim co jeste muzu otestovat aniz by musel bezet nejaky OS.

Konfigurace serveru je:

1xIntel Xeon 6-Core X5670 2,93GHz 12MB 6.40GT/s (Westmere)
6x8192 MB ECC Registered DDR3 RAM 2 Rank ATP (1x 8192 MB)
2x600 GB SAS II HGST 3,5" 15k
1xRiserkarta 1x PCI-E (x8)
1xAvago MegaRAID 9260-4i SAS2 4x interní
1xIndividuální konfigurace RAIDu (Quick Init)
1xSupermicro Motherboard X8DT3-F