RE: Zálohovaný zdroj 24V DC

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Prosinec 12 22:52:12 CET 2016

Raději bych 24V je to spíš do průmyslu (bagr) a tam je 24V obvyklejší , třeba  PLCčka na 12V moc nejsou a samozřejmě menší proudy atd.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Monday, December 12, 2016 10:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zálohovaný zdroj 24V DC

Nešlo by použít něco od solárníku, chytry modul na prepinani + zdroj.

Delal se modul na baterku pro alarmy, ale to bylo na 12V....

Třeba jen co jsem nasel na prvni nastrel

http://www.bmshop.eu/solarni-regulator-nabijeni-12v-24v-5a/?gclid=Cj0KEQiAsrnCBRCTs7nqwrm6pcYBEiQAcQSznNRNu64Ns6LmCHBtNNLqcjYj-BkXEpjk_VPhWv0wfnEaAsFc8P8HAQ

Zdeněk Aster