Zálohovaný zdroj 24V DC

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Prosinec 12 22:31:36 CET 2016

Zdravím vespolek,

Nemáte někdo tip na zálohovaný zdroj 24V DC cca 5-7A ?
Primární napájení z 230V AC, má to zálohovat poziční osvětlení plavidla asi
8h (4x žárovka 24W) + nějaké malé PLC. Představuju si 2 olověné baterie do
série, ty to bude nabíjet a v případě výpadku 230V, nějaký stabilizovaný
výstup 24V. Sehnal jsem něco od Phoenix contact a to je sakra drahé, zdroje
od Mean Well jsou zase spíš nabíječky, zátěž se dává paralelně k baterii což
se mi taky moc nelíbí, ochrana na podvybití není.

Něco takového přece musí existovat za míň než "milion"

Dík

Jara