[OT] simulace pohybu mysi a joysticku

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Prosinec 12 11:01:29 CET 2016

Zdravim,

https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms648394(v=vs.85).aspx

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Libor Konecný
Sent: Saturday, December 10, 2016 3:49 PM
To: HW-news
Subject: [OT] simulace pohybu mysi a joysticku

Zdravim pritomne programatory.

Mel bych dotaz zda je mozne udelat pod windows nasledujici.
Jednalo by se o simulaci "pohybu"  - skakani o nahodny interval kurzoru mysi a yoysticku nebo gamepadu.

Tedy vytvorit program, ktery by nahodne posilal souradnice a kurzor mysi by se nepohyboval, ale skakal dle zaslanych souradnic.
Jsem presvedcen ze u mysi to na 100% pujde, ale jak ? Mam k dispozici archaicke VS 2003 a processing.org. Na oboje jsem zacatecnik. VS2003 pouzivam jen na zpracovani souboru.

Co je pro me uplna neznama je, zda to same pujde udelat i pro gamepad, nebo pro joystick.

Priklad: mam alplikaci ktera zobrazuje standardni plochu monitoru a dva kurzory, jeden ziskava data z mysi a druhy z joysticku, data se budou posilat pomoci 2x USB zarizeni. Tedy program bude testovat data z mysi a joystickum a externi zarizeni USB se budou  vydavat jako mouse a joystick a budou posilat  souradnice, ale nikoliv jako nejak draha, nybrz 'nahodne'. Tedy prva muze byt [0,0]  dalsi [10,200] atd..

Potrebuji na tu plochu zobrazovat aktualni pozici obou kurzoru dle zaslanych souradnic - dany kurzor musi presunout na dane misto po prijeti USB paketu.

V pripade informacni nouze mi staci jen informace, ze je to takto mozne, pripadne odkaz na nejaky priklad.

Dekuji za pripadne info.
LK